Tuesday 23 March 2010

1.

Det kanns skont att jag har jobbat en vecka och Mr I redan vet hur det funkar.

Gick in pa hans kontor med klockan elva-kaffet, nar jag forlorade balansen och spilllde en mangd pa golvet. Jag forsokte svara utan att egentlgen svara, sa jag stod mest och spottade ur mig bokstaver nar han vande sig om;

- Spiller vi igen?
- Ha. Jag skulle aldrig!
- Sa den dar en och en halv lite mjolk pa koksgolvet igar var nagon annan?
- Hmm, jag tyckte det var preskiberat. Ny dag, nya tag, visst?!
- Tur att du ar ledig en vecka snart, sa jag kan ta hit matt-tvattaren. Men jag antar att jag far vara glad att jag inte fick palsternacka i kaffet!
- Speaking of preskibationstid liksom!






1 comment:

Anonymous said...

Men va fanken, lite palsternacka i kaffet får man väl ta :P

Astrid