Monday 18 June 2007

En snabbis, just the way I like it.

Har egentligen inte tid att fortalja alla smaskiga detaljer fran flickornas vistelse just nu, sa det blir bara ett kort sammandrag;

  • Jag har blivit brutalt handkysst av Charlie Chaplin.
  • Myra o Astrid gnallde HELA promenaden i London (Jo, SA var det.)
  • Jag utsag "Eloise" och "Sang till friheten" till Sveriges basta latar. Eller var det varldens?!
  • Vi tillbringade tva timmar med att forsoka luska ut vad cricket egentligen gar ut pa. Det gick halvbra.
  • Vi har faststallt att syster elak ar elak pa riktigt.
  • Ocksa att Lilleman ar bastast i varlden.

Mer kommer. Nar jag orkar.

3 comments:

Anonymous said...

Åh-hå-håå vad saker du har glömt! *lol*

Men jag orkar inte heller just nu... *sover*

Anonymous said...

Haha, jag gnällde inte alls hela vägen! Bara sista biten, de där evighetslånga 11 minuterna. :P

Idag har jag vart på jobbet, var segt kan jag säga..Mkt roligare att va hos dig. :)

Puss o kram

Jenny said...

Myra -> Vad far dig att tro att jag har "glomt"? ;)

Astrid -> Haha, jo, sa var det ju ;) Jag tyckte ocksa det var mycket roligare nar du var har. Kom tillbaka! :D
Puss och Kram!